[Styret] Installasjonskveld Ubuntu

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu Jun 1 20:38:52 CEST 2006

On Tue, May 30, 2006 at 05:27:27PM +0200, Pal Lykkja wrote:
> Hei!
>
> Karianne og Tollef i Ubuntu.no er på ei Ubuntu-konferanse i Frankrike 18-24
> juni.
>
> Ping-studentane har ein del eksamenar i starten av Juni.
>
> Kan me finne eit tidspunkt mellom den 8. juni og den 17. juni? Til dømes
> laurdag 13. juni klokka 12.00-18.00?

Karianne Grønningsæter og Tollef Fog Heen kan ikke stille i noen av
helgene 9. - 11. og 16. - 18. Så da faller de ut av mulige datoer.

De beste mulighetene som da melder seg er vanlige ukedager i tidsrommet
12. - 15. Korrekt Pål?

Jeg regner med at jeg kan stille selv. Er det andre i styret som har
mulighet også?

I tillegg så kommer jeg til å lufte det på lista og se om vi kan få noen
flere medhjelpere derfra.

> Kva med å ha kanskje Noregs fyrste Ubuntu-grillfest etter installasjonen ute
> på plenen på UiO viss me startar litt tidleg?

I og med at det nå ikke kommer til å bli arrangert på en lør- eller
søndag, så faller grilldelen ut.

Knut