[Styret] Sagene Samfunnshus

Hector Fuentes hfuentes at ikt-link.no
Mon Jun 19 13:37:42 CEST 2006

Hei

Et rom på Sagene Samfunnshus er bekreftet den 27.06. Vi kan bruke det
største rommet.

Det er en annen ting som jeg kanskje vil trenge hjelp av dere/noen og
det er at de begynner å bytte Windows XP til Ubuntu på Internettkaffen.
Den nye dataverten har null erfaring med Linux så han trenger veiledning
om bruk og administrasjon.

Jeg har allerede bidratt med et par timer og kommer til å bidra med noen
timer i morgen også. Det vil være fint om at andre også bidrar med litt
hjelp med dette, da kan vi forsette å bruke Sagene "uten kostnad".

Har dere spørsmål, synspunkter e.l?

Med vennlig hilsen

Hector Fuentes