[Styret] Re: Medlemsmøte Juni

Tommy Gildseth tommy at gildseth.com
Fri Jun 2 13:51:26 CEST 2006

Knut Ingvald Dietzel wrote:

> Hei Tommy,
>
> Det er OK, men samtidig litt synd fordi temaet du skulle dekke var bra
> og det gir oss litt kort tid til forberede et nytt tema for juni.
>
> Dog, jeg regner med at vi kan booke deg inn i høst-sesjonen vår. Hva med
> 29 august eller 36 september, f.eks.?

Skjønner at det blir vel kort frist, men huset ble kjøpt i slutten av
forrige uke, så jeg viste ikke om det selv heller før det. Ellers skulle
jeg selvsagt sagt ifra tidligere.

Jeg kan godt ta det i høst istedet, men vet ikke om jeg har mulighet 36
september da.... ;-)
26 september eller 29 august derimot er vel kurrant begge to.

Tommy