[Styret] [michael at jetdata dot no: Meningen var at disse oppslagene skulle fjernes ikke multipliseres!!!]

Hector Fuentes hfuentes at ikt-link.no
Thu Jun 8 19:29:25 CEST 2006

Knut Ingvald Dietzel wrote:
> On Thu, Jun 08, 2006 at 04:02:13PM +0200, Knut Ingvald Dietzel wrote:
> [klipp]

> [klipp]

> Skal vi lukke arkivet til styrelista for almenheten, og kun slippe inn
> abonnenter?
>
> Dette vil løse det aktuelle problemet og de som er interessert i å følge
> styrets arbeid kan gjøre det, men til forskjell fra tidligere så må de
> abonnere.
>
> Og som Roy-Magne sa på IRC-kanalen: «... kan vere greitt å ha anledning
> til å diskutere litt meir sensitive saker og ha det litt høgare under
> [...]
Jeg synes at informasjonen til lista er offentlig og derfor burde den
ikke være lukket.

Som jeg har sagt på IRC-kanalen selv om man lukker tilgangen til "ikke
medlemmer", får vi ikke gjøre noe med mellomlagring til søkemotorene.

Selvfølgelig kan man endre måten hvordan epostadressene blir publisert,
men vi kommer ikke til se noe effekt på det som er allerede i mellomlagring

Men hvor sensitivt informasjon er en epostadresse per i dag?

Man kan ikke si: "Nei denne er en privat epostadresse"
Så lenge jeg vet finnes det ingen regel eller protokoll for det.

Med vennlig hilsen

--
Hector Fuentes