[Styret] Velkommen og hvor går vi...?

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu Mar 9 09:14:37 CET 2006

On Wed, Mar 08, 2006 at 11:33:31PM +0100, Joachim Mæland wrote:

> Skal se over litt i løpet av en dag eller to...

Flott.

> Supert...

> Bra..

Rune Nilsen pendler annenhver uke og er i Oslo på partallsuker, så den
datoen som står i kalenderen går dårlig for han.

Skal vi ta tirsdagen i uke 14, mao. 2006-04-04, isteden?

Hector, kan vi få Sagene samfunnshus på tirsdagen 2006-04-04?

Min stilling til dette er at vi forskyver det en uke forutsatt at det
passer med lokaler og for Rune.

Knut