[Styret] Velkommen og hvor går vi...?

Joachim Mæland joachim at profine.net
Thu Mar 9 11:48:03 CET 2006

Knut Ingvald Dietzel wrote:

Hehehe... Sendte denne til Knut, ikke til Lista...:

> Rune Nilsen pendler annenhver uke og er i Oslo på partallsuker, så den
> datoen som står i kalenderen går dårlig for han.
>
> Skal vi ta tirsdagen i uke 14, mao. 2006-04-04, isteden?

Jeg støtter tanken på å flytte Perl til en uke som passer Rune, men jeg
er ikke altfor glad for å benytte noe annet enn siste tirsdag i måneden
til dette.

Uansett bør vi gjøre noe den 28/3, siden vi har etabert dette som
OLUG-standard(TM).

> Hector, kan vi få Sagene samfunnshus på tirsdagen 2006-04-04?
>
> Min stilling til dette er at vi forskyver det en uke forutsatt at det
> passer med lokaler og for Rune.

Jeg ville heller sett av vi flyttet Perl til noe som passet vårt
mønster, selv om dette fører til at Perl ikke blir aktuelt før i mai.

Med vennlig hilsen
Joachim Mæland