[Styret] Velkommen og hvor går vi...?

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Fri Mar 10 16:35:38 CET 2006

fr den 10.03.2006 klokka 09:24 (+0100) skreiv Knut Ingvald Dietzel:

> Hvis vi kan kjøre Asterisk i mars, Perl i mai og XEN i juni, så har vi
> veldig en god løsning.

Eg kan koke litt sammen med Bjørn Ove så kan vi sjå kva vi kjem opp med
rundt Asterisk.

Eg er i grunnen klar for å få til litt meir seriøse ramer rundt
foredraga, kanskje invitere nokon firma for å vere med på å kjøre delar
av foredraga.

Alternativ for asterisk kan vere:
Linpro
Freecode
Wingnut
Mats Karlsson
andre?

Eg kan grave fram litt hardware trur eg, men då veit eg ikkje om dette
passar så veldig bra å køyre på samfunnshuset på Sagene. Men eg veit
likevel ikkje om dette funkar heilt å køyre som lab, det er ein del ting
ein skal finne ut av - og 3-4 timar er for lite til det.

Og til ei heilt anna sak, eg er imponert over nivået som BLUG klarer å
gjennomføre - kva er grunnen til at dei klarer dette bedre enn oss?
Halvparten av foredragsholderane er jo frå vårt nedslagsfelt...

Er det at dei ikkje lever i konkurranse med NUUG? Burde vi sørge for å
samkjøre vårt opplegg i større grad med NUUG? NUUG og OLUG trekk ikkje
langt frå like mykje folk per i dag - og det er kanskje litt dumt at vi
overlappar såpass som vi gjer. Evt burde vi tenke på å bruke NUUG som
ein paraplyorganisasjon over linux og bsd-grupperingane?