[Styret] Re: [Olug-list] Referat fra styremøte 15/3 2006

Tommy Gildseth tommy at apt.no
Thu Mar 16 10:22:20 CET 2006

Joachim Mæland wrote:
> Referat fra styremøte 15/3 2006 på Kristiania Bar og Cafe
>
> Tilstede var: Andreas, Knut, Hector, Alf, Roy-Magne, Bjørn Ove, Bob,
> Joachim
>
> 1. Status for vårens møteplan:
> Styret justerte litt på møteplanen og fikk en oppdatering i forhold
> til fremdrift. Møtetemaene og ansvarlig kontaktperson er som følger:
> Mars:  Asterisk, Roy Magne & Bjørn Ove
> April: Novell, Bob
> Mai:   Perl 6, Knut
> Juni:  XEN, Roy-Magne
> Juli:  OLUG Bar/FagØl
>
> 1B. Fremtidige møtetema/møteønsker:
> [...]

Har fulgt med på e-postlister etc for Olug en stund nå, men har ikke
kommet meg avgårde på noen arrangementer foreløpig, noe jeg håper å
rette på etterhvert :-)
Jeg så på den fremtidige møteønsker, og, kan godt melde meg frivillig
til å prate litt om PHP om det skulle være ønskelig. Jeg har rundt 6 års
jobberfaring med PHP-programmering, så kunnskapen burde iallefall være
på plass :-)
Si ifra om dere er interessert.

--
Tommy Gildseth . utvikler
apt as . sandakerveien 24 c . bygning c1 . pb 54 torshov . 0412 oslo