[Styret] [kid at dietzel.no: Re: [Styret] Re: Forespørsel om orientering for OLUG om kommende Perl versjon 6]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue May 23 09:49:06 CEST 2006

Hei Rune,

Siden jeg ikke fikk en tilbakemelding fra deg på e-posten min til
iknowhow, så sender jeg den til deg på Tinde også. :-)

----- Forwarded message from Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel.no> -----

From: Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel.no>
To: Rune Nilsen <rune at iknowhow.no>
Cc: OLUG-Styret <styret at olug.linux.no>
Date: Thu, 18 May 2006 20:42:16 +0200

On Thu, Mar 09, 2006 at 09:20:50PM +0100, Knut Ingvald Dietzel wrote:
> [...]
[klipp]

> Flott, da sier vi at Last Tuesday i mai er din, og påminnelse skal du få
> i god tid før.
[klipp]

Her kommer påminnelsen :-)

Har du et kort sammendrag av hva du skal prate om og litt om din
bakgrunn, som vi kan bruke i.f.m. annonseringen av møtet?

Knut Ingvald Dietzel
Styreleder, OLUG

----- End forwarded message -----

Knut Ingvald Dietzel