[Styret] [firmapost at jetdata.no: Re: [Fwd: Infoen på denne siden ønskes fjernet slik at dette ikke kommer opp i Google!]]

Bjørn Ove Wærås olug at brumle.com
Tue May 9 13:15:33 CEST 2006

On Tue, May 09, 2006 at 09:57:35AM +0200, Joachim Mæland wrote:

> Listearkivet er IMHO hellig. Sletting kan umulig være aktuelt, medmindre
> arkivet inneholder bevisst feilinformasjon eller grov personskikane.
> Selv da forventer jeg en åpen debatt om slike forespørsler.
Enig - Arkivet er hellig, og informasjonen ligger garantert i mange andre arkiv også. Om vi begynner å slette, endre og
mikke med dette, mister både arkivet og vi intergetet.

Jeg stiller meg bak de foreliggende vurderingene, og sier meg også negativ til sletting eller endringer i arkivet.

> Hvorfor vente så lenge? Jeg er bombesikker på at du ikke får noe
> flertall mot deg. Om "de andre" er raske med å gi deg en tilbakemelding,
> har du konsensus i løpet av en time eller to...
>
> Jeg oppfordrer derfor "De andre": Hector, Bjørn Ove, Alf-Kristian, Bob,
> Jim om å komme på banen, ASAP... En enkel: Slettes/Ikke slettes er mer
> enn tilstrekkelig.
Kanskje litt seint, men "bedre seint enn aldri" :)

> Med vennlig hilsen
> Joachim Mæland

PS: Ytringsfrihet og Internet er begge fine ting :)

Bjørn Ove Grødal Wærås         _           brumle at brumle.com
 The ASCII ribbon campaign    ( )       GnuPG ID: 0x51618E88
  against HTML e-mail          X                ICQ#: 332842
http://www.metacon.ca/ascii   / \  Jabber: brumle at jabber.org