[Styret] Re: [Styret] [firmapost at jetdata.no: Re: [Fwd: Infoen på denne siden ønskes fjernet slik at dette ikke kommer opp i Google!]]

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Tue May 9 22:17:46 CEST 2006

Knut Ingvald Dietzel wrote:
> Forespørselen under ble sendt til post at olug.linux.no, hvor det bes om
> at noe informasjon i listearkivet til OLUG slettes.
>
> Dette har allerede blitt diskutert på #OsloLUG av Roy Magne, Andreas og
> undertegnede. Samtlige av oss tre stiller seg negative til å slette eller
> redigere informasjon i listearkivene.

[snip]

Det som vi bør gjere, er evt å klargjere korleis eit mailarkiv fungerar
, og kva vi gjer og ikkje gjer. Denne informasjonen bør vere
tilgjengeleg på våre websider og når ein melder seg på lista.

Dessutan så ser eg ikkje noko problem med at du, Knut, som styreleiar
kan svare på denne saka utan å måtte styrebehandle den først.