[Styret] Re: [Styret] [Fwd: Re: [Styret] Re: [Styret] [firmapost at jetdata.no: Re: [Fwd: Infoen på denne siden ønskes fjernet slik at dette ikke kommer opp i Google!]

Joachim Mæland joachim at profine.net
Wed May 10 08:13:30 CEST 2006

Marius Lund Larsen wrote:

> Jeg burde vel kanskje ikke svare på denne (siden jeg ikke er i styret
> mer),

Jeg tror ikke at nåværende styre har motforestillinger mot at tidligere
styremedlemmer mottar styrepost. Jeg tror heller ikke at styret har
problemer med innspill fra gamle styremedlemmer. Det er IMHO svært bra
at du flagger at du ikke lenger er i styret, slik at fremtidige lesere
av arkivet får rett perspektiv.

 > men jeg synes man skal ta kontakt med linpro og fikse så denne
> mailinglista ikke lagre eposten til folk. Den burde gjøre om f.eks for
> meg selv trench at trench dot org.
> Jeg kan fatte at folk vil fjerne ting for å unngå spam, og annet tull.

Dette en fature som Linpro var sene med å implementere, men det ser
absolutt ut som om dette er på plass nå. Beklageligvis ikke med
tilbakevirkende kraft. Er det noen som føler seg kallet til å mekke en
one-liner vi kan sende til hostmaster?

Med vennlig hilsen
Joachim Mæland