[Styret] [firmapost at jetdata.no: Re: [Fwd: Infoen på denne siden ønskes fjernet slik at dette ikke kommer opp i Google!]]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu May 11 09:22:24 CEST 2006

Under ser dere responsen fra Jetdata v/Michael Undseth-Gyllenberg.

Jeg vurderer å sende et svar til Jetdata, digi.no, Linpro og
Datatilsynet, hvor vi klarlegger vårt syn. Og, som Roy-Magne var inne på,
forklarer hvordan e-post listen med arkiv fungerer og hva vi gjør og
ikke gjør.

CCet til Linpro v/Per Andreas Buer.

----- Forwarded message from Jetdata <firmapost at jetdata.no> -----