[Styret] Lokaler til presentasjonen av Lodo Regnskap]

Hector Fuentes hfuentes at ikt-link.no
Fri Nov 24 10:13:04 CET 2006

Knut Ingvald Dietzel wrote:
> Hepp,
>
> Hector kan du bekrefte at vi har lokaler på tirsdag?
>

> mvh,
Hei

Jeg kan dessverre ikke bekrefte dette ennå.
Vår kontaktpersonen fra LAG er ikke i Norge og det ser ut som jeg ikke
kan delta pga. jobben, og en forusetning er at jeg må være tilstede,
siden man kan få tilgang til andre steder og de er litt bekymret for
det, siden de hadde et innbrudd for ikke så lenge siden.
Skal prøve en løsning, men fint om vi prøver å finne andre alternativer.

Med vennlig hilsen
--
Hector Fuentes