[Styret] Nå er det dags for å ta litt aksjon i denne saken !

Michael Undseth-Gyllenberg michael at jetdata.no
Mon Oct 2 00:32:30 CEST 2006

Disse oppslagene ønskes fortsatt fjernet fra OLUG`s forum slik at de
ikke kommer opp på Google ved søk på navnet Michael Undseth-Gyllenberg.
Etter mitt siste forsøk på å få dere til å fjerne disse sidene ble min
mail og det jeg la frem oppdatert ennå en gang på Google da noen
tydeligvis hadde limt inn min mail direkte i forumet for å "ta dette
opp men noen i "styret" "

Har hatt en del å gjøre i det siste om har derfor ikke kommet meg til å
ta tak i dette, men nå er jeg igang igjen. Nå får dere kutte ut dette
tullet, og fjerne disse oppslagene fra deres forum ellers blir jeg nødt
til å gjøre noe mer konkret og mer juridisk med dette. OBS! denne mailem
pastes ikke inn i noe forum !!!

Oppslagene som jeg vil ha fjernet er:

https://init.linpro.no/pipermail/olug.linux.no/styret/2006-May/000275.html

og

https://init.linpro.no/pipermail/olug.linux.no/styret/2006-June/000300.html

Er det noe dere lurer på kan jeg nås på 98417710

--
Jetdata Ltd.

Systemkonsulent
Michael Undseth-Gyllenberg

Postboks	   : 161. Bogstadveien 0323 Oslo.
E-post		 : firmapost at jetdata.no
Nettsider	  : http://www.jetdata.no
Telefon		: (+47) 21 92 19 65
Mobil  		: (+47) 98 41 77 10
«Alle med samme drakt spiller mot samme mål»

Mailed with SuSE Linux.