[Styret] Nå er det dags for å ta litt aksjon i denne saken !

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Oct 4 22:27:46 CEST 2006

On Mon, Oct 02, 2006 at 12:32:30AM +0200, Michael Undseth-Gyllenberg wrote:
> Disse oppslagene ønskes fortsatt fjernet fra OLUG`s forum slik at de
> ikke kommer opp på Google ved søk på navnet Michael Undseth-Gyllenberg.
> Etter mitt siste forsøk på å få dere til å fjerne disse sidene ble min
> mail og det jeg la frem oppdatert ennå en gang på Google da noen
> tydeligvis hadde limt inn min mail direkte i forumet for å "ta dette
> opp men noen i "styret" "
>
> Har hatt en del å gjøre i det siste om har derfor ikke kommet meg til å
> ta tak i dette, men nå er jeg igang igjen. Nå får dere kutte ut dette
> [...]
[klipp]

Deres andregangs forespørsel om å fjerne innhold i OLUG sine listearkiv
har blitt behandlet av OLUG sitt styre.

OLUG kan ikke se at denne andre forespørselen inneholder ny informasjon
som skulle tilsi at vi bør endre vårt standpunkt om ikke å slette.

Videre vil vi minne om at de opprinnelige meldingene som det er snakk
om, frivillig ble postet til en liste med åpent arkiv. Dette blir det
informert om på websiden der en melder seg på¹, som det er lenket til
fra vår hjemmeside², og i hver eneste melding som går ut til dens
abonnenter, gjennom «List-Archive» headeren.

Referanser: