[Styret] [Ronny at anker.oslo.no: samarbeidsavtale]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu Sep 7 19:48:21 CEST 2006

Til info og diskusjon:

----- Forwarded message from Ronny Fredrik Sandvik <Ronny at anker.oslo.no> -----

Date: Wed, 06 Sep 2006 13:57:15 +0200
From: Ronny Fredrik Sandvik <Ronny at anker.oslo.no>
To: "'post at olug.linux.no'" <post at olug.linux.no>
Subject: samarbeidsavtale

Til rette vedkommende:

Hei,

Jeg tror at dere ofte har arrangementer i Oslo.

I den forbindelse lurer jeg på om dere er interessert i en samarbeidsavtale
på overnatting.

Da kan dere innlosjere personer som ønsker et sted å bo, hos oss.

Dette kan gjøres ved en link på nettsiden deres, eller ved at dere aktivt
sender gjester til oss/anbefaler oss.

Vi har et hostell som tilbyr billigste mulige overnatting i byen, på et
hostell rer man opp sengen selv, og kan sove for 175 kr natta.

Dette passer utmerket for lavbudsjettgjester.

www.ankerhostel.no <http://www.ankerhostel.no/>

I tillegg har vi Best Western Anker Hotel som er kjent for å ha god kvalitet
til en rimelig penge.

www.anker-hotel.no <http://www.anker-hotel.no/>

Begge disse ligger i sentrum av Oslo, og vil kunne være gode alternativer
for folk som trenger overnatting i Oslo ifm deres arrangementer.

Vi har også et parkeringsanlegg på samme sted.

Jeg håper på en tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Ronny F. Sandvik

Markedssjef Anker STI