[Styret] Re: Ubuntu Installfest mai/juni

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Mon Apr 30 10:10:42 CEST 2007

On Wed, Apr 18, 2007 at 09:01:02AM +0200, Jan Tore Bøe wrote:
> [...]

Hei,

OLUG har hatt en tradisjon for å avholde to installasjonsfester i året.

> Hei, du rett at av erfaring er slutten av semestrene et dårlig
> tidspunkt. Folk er opptatte av studier. Det vil være antageligvis være
> mye større interesse ved semesterstart.

Jeg har samme erfaring og støtter å legge den til semesterstart.

Siden vi først prater om installasjonsfest, så skapte forrige runde i
februar litt aktivitet på OLUG-lista, ref. [1]. Vi fikk en del
reaksjoner på at det gjennom annonseringen av installasjonsfesten virket
som at den kun var for Ubuntu.  Det førte til at vi mistet oppslutning
rundt installasjonsfesten.

Ønsket fra OLUG sin side er at installasjonsfesten er åpen for alle
og alle distribusjoner. Ubuntu Norge må gjerne få støtte arrangementet
og få hyggelig omtale for det. Tilsvarende vil også bli gjort for andre
som støtter arrangementet. Noen motforestillinger?

1. <URL:https://init.linpro.no/pipermail/olug.linux.no/olug-list/2007-February/001688.html>

Vennlig hilsen,
--
Knut Ingvald Dietzel