[Styret] [p.m.lykkja at ub.uio.no: Re: Installasjonshjelp nye studenter]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue Aug 7 20:44:02 CEST 2007

Jeg forslår at vi henger oss med på rulle ut noen installasjoner av
frie OS, selv om det er islag av proprietær vare, så får vi en
installasjonsfest i andre halvår i år også:

----- Forwarded message from Pål Magnus Lykkja <p.m.lykkja at ub.uio.no> -----

Delivery-date: Tue, 07 Aug 2007 11:57:12 +0200