[Styret] Re: [Olug-list] Generalforsamling, 2007-02-27 19:00

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue Feb 13 22:42:52 CET 2007

On Tue, Feb 13, 2007 at 10:04:43PM +0100, Knut Ingvald Dietzel wrote:
> OLUG kaller inn til ordinær generalforsamling 2007-02-27 19:00.
> Møtelokalet er i skrivende stund ikke endelig bekreftet, vi kommer
> tilbake med detaljer om dette.

Skal vi prøve Sagene samfunnshus igjen, Hector? Alternativt så kan vi
høre med NITH-LUG eller kjøre pub-trikset.

> I henhold til vedtektene[1] skal følgende saker behandles:
>   - Innkalling
>   - Årsmelding

Fikser du denne Joachim, samt medlemsliste?

>   - Regnskap

Jeg lager regnskap, men ønsker at Bjørn Ove koordinerer godkjenning med
revisor.

>   - Valg av styre som velges for ett år av gangen

Hvem stiller til gjenvalg?

Skal vi lage en ny valgkomité?

>   - Valg av revisor som ikke er medlem av styret
[klipp]

Bjørn Ove, kan du spørre Per Inge om han tar ett år til?

Med vennlig hilsen,
--
Knut Ingvald Dietzel