[Styret] Registrering i brreg

Per Henrik Oja per at oja.no
Sat Apr 5 16:28:19 CEST 2008

Hei,

Siden gen.fors påla styret å registrere  OLUG i brreg må jeg be om at
alle valgte styremedlemmer melder inn navn og fødselsnr (11 siffer) på
epost til meg så jeg får oppdatert brrg.

Registermelding er allerede sendt men bare med meg som styreleder, og
ingen styremedlemmer. Dette er selvfølgelig noe mangelfullt, men uansett
et lite skritt på veien. Brreg bli kun oppdatert med de styremedlemmer
som melder inn fødselsnr i løpet av to uker.

Dersom du er usikker på om du fortsatt er med i styret etter gen.fors.
26. februar kan du ta en titt her:
https://olug.no/index.php/Referat_fra_generalforsamling_2008-02-26#Valg_av_styre

--
Med vennlig hilsen