[Styret] [ubuntu at simira.net: Re: Linux installfest på Software Freedom Day TYSDAG 16. SEPTEMBER]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Aug 27 07:02:57 CEST 2008

----- Forwarded message from Karianne Fog Heen <ubuntu at simira.net> -----

Date: Wed, 20 Aug 2008 15:22:25 +0200
From: Karianne Fog Heen <ubuntu at simira.net>
Delivery-date: Wed, 20 Aug 2008 15:40:41 +0200
To: Pal Lykkja <lykkja at gmail.com>
CC: Rubén Hubuntu <hubuntu at gmail.com>,
	Alexander Ottesen <alexao at ifi.uio.no>,
	Ilmar Wilbers <ilmarw at simula.no>,
	Karianne Fog Heen <ubuntu at simira.net>,
	Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel.no>
Subject: Re: Linux installfest på Software Freedom Day TYSDAG 16. SEPTEMBER

Hei

For det første vil jeg be om at alle eposter ang. dette sendes kun til
ubuntu at simira.net av mine epostadresser. Jeg får stadig 2-3 eksemplarer
av hver epost.

Jeg vet ikke hva Rubén har sagt, men jeg har ikke påtatt meg, og ikke
mulighet til å påta meg noe ansvar eller bidrag til dette arrangementet
i høst.

mvh
Karianne

----- End forwarded message -----