[Styret] [gus at ping.uio.no: Re: [Fwd: Re: Linux installfest på Software Freedom Day TYSDAG 16. SEPTEMBER]]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Aug 27 07:03:19 CEST 2008

----- Forwarded message from Håvard Espeland <gus at ping.uio.no> -----

Date: Thu, 21 Aug 2008 14:11:24 +0200
From: Håvard Espeland <gus at ping.uio.no>
Delivery-date: Thu, 21 Aug 2008 14:28:00 +0200
To: Alexander Ottesen <alexao at ifi.uio.no>
Cc: magneei at student.matnat.uio.no, baronen at ping.uio.no,
	Karianne Fog Heen <ubuntu at simira.net>,
	Pal Lykkja <lykkja at gmail.com>,
	Alexander Ottesen <alexao at ifi.uio.no>,
	Ilmar Wilbers <ilmarw at simula.no>,
	Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel.no>
Subject: Re: [Fwd: Re: Linux installfest på Software Freedom Day TYSDAG 16.
	SEPTEMBER]

On Wed, Aug 20, 2008 at 10:39:16PM +0200, Alexander Ottesen wrote:
> [...]

Switcher kan Ping stille med. Vi har derimot ikke ekstra
nettverkskabler, og svært få strømforgrenere.

Blir datoen 16. september, er jeg med.

--
Håvard Espeland

----- End forwarded message -----