[Styret] [lykkja at gmail.com: Fwd: Installfest]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Jul 9 07:24:29 CEST 2008

----- Forwarded message from Pal Lykkja <lykkja at gmail.com> -----

Date: Tue, 8 Jul 2008 13:00:51 +0200
From: Pal Lykkja <lykkja at gmail.com>
Delivery-date: Tue, 08 Jul 2008 13:28:24 +0200
To: ilmarw at simula.no, Rubén Hubuntu <hubuntu at gmail.com>,
	Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel.no>
Subject: Fwd: Installfest

   Hei Ilmar, Rubén og Knut

   Det ser ut til at me får litt problemer med rom samt at mange frå PING er
   bortreist i fyrste veka i september. Har Ubuntu.no tilgang til lokale
   eller kan du Ilmar snakke med nokon som har tilgang til rom på UiO?

   Berre me får ein kabel så kan me jo bruke kva det skal vere. Men me har
   problemer med å få tak i nok folk sidan dei fleste i PING ikkje er her.

   Kan du Ilmar finne på noko? Trolltech har sagt nei til sponsing, men
   kanskje Linpro vil sponse oss?
   Mvh Pål Lykkja