[Styret] Re: [sekretariat at nuug.no: Invitasjon til festmiddag for vinneren av fri programvareprisen]

Per Henrik Oja per at oja.no
Sun Oct 4 21:54:13 CEST 2009

Jeg har ikke mulighet til å representere OLUG ved middagen. Er det andre
som kan stille på vegne av OLUG (og hordene av aktive medlemmer)?

(Og ja, første mann til mølla.)

PS. Denne gangen var det ikke jeg som starta med top postinga (amo ftw).

Per Henrik Oja
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO
skype:per_oja
mailto:per at oja.no