[Styret] Re: [Styret] Re: Godkjenning av OLUGs regnskap for 2009 før generalforsamling, 2010-02-23 19:00 på qba

Per Henrik Oja per at oja.no
Thu Feb 11 10:51:09 CET 2010

Den 10.02.10 23.32, skrev Per Inge Oestmoen:

> Ja, og jeg har tenkt å komme på generalforsamlingen denne gang. Skulle
> jeg ikke få mulighet, så ordner vi godkjenningen først.

Kan du tenke deg å stille som revisor i 2010 også, Per Inge? Vi som ikke
skjønner hvorfor svarte tall er positive trenger å bli holdt i øra av
skikkelig fagkunnskap.

Er det flere fra styret som har mulighet til å komme? Det er ingen
automatikk i gjenvalg, og det er hyggelig å se flest mulig fra styret der.

Og i tilfelle noen er like gullfisk som meg legger jeg ved et utklipp
fra fjorårets referat:

"
Styrevalg, samtlige ble valgt ved akklamasjon:
  Styreleder:  Per Henrik Oja
  Sekretær:    Knut Ingvald Dietzel
  Styremedlem: Bjørn Ove Grødal Wærås
  Revisor:     Per Inge Østmoen
"

Folk som ikke ønsker gjenvalg eller har forslag til nytt blod som kan
drikkes bes sende epost til styrelista.

--
Per Henrik Oja
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO