[Styret] Grill en nerd i juli

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Fri May 18 00:05:46 CEST 2012

NUUGs sommerfest har vel pleid å være i juNi, ikke juli. For meg
er det dog helt greit å ha festen i juli, da jeg vil være i Oslo
da, og juli er en mye roligere måned enn juni -- fint å få noe
flyttet fra juni til juli.

Enig i at Hovedøya har mange ulemper for en NUUG sommerfest.
Sofienbergparken er et godt alternativ. Men hvis vi snakker om
juLi, så kunne det være fint med mulighet for å bade, eller
iallfall havutsikt. Hva med f.eks. Bygdø? F.eks. ferge fra
Aker brygge, det kan da kombineres med evt. restaurantbesøk.
Enten på Aker brygge, eller i restauranten på Bygdø der fergen
stopper (er det Herbern den heter?) -- eller evt. enklere
kafemat utendørs på fergestopp nr. 2, ved Fram- og
Kon Tiki-museene. Der er det også fint å være ute.

Thomas