[Olug-list] Styremøte/medlemsmøte onsdag 24/4 2002

Joachim Mæland joachim@profine.net
Tue, 23 Apr 2002 21:29:55 +0200

torsdag 18 april 2002, 12:08, skrev Kenneth Rørvik:
> Heisan, styret har planlagt et styremøte onsdag 24/4 2002 på Ophelia.  Vi
> satser i samme slengen på å holde et medlemsmøte, primært med tanke på å
> sosialisere og bli kjent med hverandre. Vi setter derfor ikke noe eget
> tema for møtet. Styret forbeholder seg retten til å ta et par styrepils i
> forkant ;)
>
> Med andre ord: Alle er velkommen til å møte opp for en hyggelig kveld på
> Ophelia nevnte dato. Styremøtet starter 1900.

Ca klokken 1930 vil vi koble opp litt utstyr med tanke på å leke
arbeidsgrupper... Det er ikke satt opp noe tema, men jeg vet at det er ønske
om å starte et gruppearbeid med web-løsning for OLUG.

Utstyr jeg tar med er en LapTop + 5 porters HUB og noe TP. Mulig jeg får
plass til et ekstra PCMCIA NIC og forhåpentlig FSUB til Nokiaen...., (Skal ut
for å shoppe i morgen.)

Fordel om annet utstyr meldes til lista...

Med vennlig hilsen
Joachim Mæland
--
+47 22 61 91 65