[Olug-list] Styremøte /medlemsmøte onsdag 24/4 2002

Tore Anderson tore@linpro.no
Tue, 23 Apr 2002 22:20:47 +0200

On Tue, Apr 23, 2002 at 09:29:55PM +0200, Joachim Mæland wrote:

> Utstyr jeg tar med er en LapTop + 5 porters HUB og noe TP. Mulig jeg får
> plass til et ekstra PCMCIA NIC og forhåpentlig FSUB til Nokiaen...., (Skal ut
> for å shoppe i morgen.)
>
> Fordel om annet utstyr meldes til lista...

Jeg kommer også til å ta med meg laptop'en min. Om de fem portene på
høbben din blir for lite, kan jeg ta med meg en 16-porters svitsj.

Om det er ønskelig, må jeg ha tilbakemelding før jeg drar på jobb
i morgen (les: før klokka ni). :-)

--
Tore Anderson