[Olug-list] Re: Programheng - hva gjør ma n?

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Sun, 22 Dec 2002 15:51:41 +0100

Kenneth Rørvik wrote:

> Feil og feil, det høres ut som et permissions-problem.

Det forunderlige er at feilen nylig har oppstått, etter at
CD-brenningen har funksjonert problemfritt i lang tid.
Jeg har altså ikke selv gjort noe for å endre permissions.

--
Per Inge Oestmoen, Norway
http://www.alpha-gruppen.com/