Sv: Re: [Olug-list] SV: [Olug-list] OT? - Ociloscope til utlån, for å hjelpe medlem i nød???

Kjetil Borthen kjb@chello.no
Mon, 10 Jun 2002 13:39:25 +0200

> - For varm CPU (kompilering bruker jo til tider CPUen veldig intenst)

Jeg har klokka opp min CPU ganske kraftig. Ved max overklokking funka dette helt fint på W2K. Men på RedHat måtte jeg gå ned et par hakk. Synes dette er litt snodig.

Alle PC'er skrur seg vel automatisk av når CPU'en blir for varm. Temperaturen kan ofte leses i real-time i BIOS'en. Om det finnes noen management-programmer for dette for PC'en til Georg, så kan vel man logge det.

Borth.