[Olug-list] Re: VIA IDE / MSI Hovedkort / Gentoo (var Ocilloscope)

Lars Strand lars.strand@stv.uio.no
Mon, 10 Jun 2002 15:27:21 +0200

På man, 10 jun 2002, skrev Denis:

> Har også en Promise IDE raid kontroller på hovedkortet, men levde med
> inntrykket av at denne var dårlig supportert i Linux. Når jeg holdt på å
> rekompilere Gentoo patchet kjerne merket jeg meg at denne (sikkert også
> vanilla 2.4) har Promise støtte. Noen som har erfaring med den driveren ?

Jepp, har levde med Promise IDE raid i Linux snart ett år nå - har ikke opplevde noen problemer overhode. Bruker den også i FreeBSD - hvor jeg heller ikke har opplevd problemer..

--
Lars