[Olug-list] Re: VIA IDE / MSI Hovedkort / Gentoo (var Ocilloscope)

Denis denis@startsiden.no
Mon, 10 Jun 2002 15:30:45 +0200

On Monday 10 June 2002 03:26 pm, you wrote:
> Hvorfor funker den ikke istedenfor RedHat?

Typisk elendig formulering i den opprinnelige mailen.
Mente : "Likte portage systemet godt og skulle altsaa onske Gentoo
distribusjonen funka bra istedenfor RedHat hjemme" ...

Se original mail til lista med beskrivelse av hvilke problemer jeg faar, det
er tilsynelatende gcc / libtool som feiler under emerge operasjoner (dvs
kompilering av Gentoo ebuilds / "pakker").

RH har jeg brukt uten nevneverdige problemer, samme med WindozXP ..

--
Denis Braekhus - ABC Startsiden AS
http://www.startsiden.no