[Olug-list] ADSL og linux

Morten Wiken mortenmwiken@hotmail.com
Sun, 30 Jun 2002 04:16:55 +0200

Har et par spørsmål i forbindelse med å få linuxboksen på nett med ADSL fra
nextgentel (har fått beskjed om at montøren kommer på onsdag, men tror det
ikke før jeg ser ham der...), er relativt ny når det gjelder linux, og har
faktisk ikke konsept om hvordan man kobler dette opp...

Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre, og ikke minst hvordan?

Lurer også på brannvegg, noen tips om hvordan jeg setter opp dette med minst
mulig kluss og mest mulig sikkerhet?

mvh mmw

Morten M Wiken
Hilton HHonors Guest Manager
Scandic Hotel Asker
Askerveien 61
N-1384 ASKER
NORWAY
work e-mail:asker.hhonors@scandic-hotels.com

"Did I listen to pop music because I was miserable? Or was I miserable
because I listened to pop music?" - Rob Flemming/High Fidelity (Nick Hornby)

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: