[Olug-list] Re: Vurdert røykeforbud under OLUG-samlingene i bunkeren?

Kenneth Rorvik kenneth@argon.no-ip.com
Tue, 1 Oct 2002 09:47:09 +0200 (CEST)

On Mon, 30 Sep 2002, Thomas Gramstad wrote:

> andre arrangementer og deadlines.  Men ut fra det jeg nå hører her
> på lista vil ikke Olug bli prioritert fra min side før det kommer
> klar beskjed om at Olug-møtene er røykfrie.

Må få lov til å presisere at den diskusjonen som har vært her har vært
ført på en del andre premisser enn akkurat hvorvidt det er tillatt å røyke
på OLUG sine møter - saken rant vel så å si ut i et sidespor om
relaterte ting...

Det som er sagt mellom oss i styret er at OLUG-møtene heretter er
røykfrie, men ettersom lokalene disponeres også av andre kan vi ikke styre
hva som blir gjort i lokalene da.

mvh, Kenneth.