[Olug-list] Slackware

Denis denis@startsiden.no
Tue, 1 Oct 2002 10:23:49 +0200

On Monday 30 September 2002 23:11, Lars Strand wrote:
> Men det er som kjent Slackware som skal brukes >:)
> (gjorde jeg noe dumt nå tro?)

Ingen Slackere har sålangt klart å overbevise meg om Slackwares store
fortrinn. Slik jeg ser det savner den viktige tools for å enkleregjøre
vedlikehold og oppdateringer.

Sikkert en fin distro for de som er veldig vant med den, men for serverbruk
velger jeg fremdeles Debian (Woody) .. :-)

Nå skal det sies at jeg ser på meg selv som veldig åpen for nye forslag, og
bruker gjerne tid på å teste nye distroer. Jeg har bare ikke funnet noe som
er enklere og bedre å holde vedlike enn Debian til dags dato. Nå med jigdo
download av ISO (som en aldri trenger mer enn en liten cd av alikevel) er det
enklere enn noensinne å komme igang med :-)

Kom gjerne med overbevisende fortrinn hos Slackware !

hilsen
--
Denis Braekhus - ABC Startsiden AS
http://www.startsiden.no