[Olug-list] Slackware

Lars Strand larstra@student.matnat.uio.no
Tue, 1 Oct 2002 11:19:45 +0200

På tir, 01 okt 2002, skrev Denis:

> Sikkert en fin distro for de som er veldig vant med den, men for serverbruk
> velger jeg fremdeles Debian (Woody) .. :-)

Du gir svaret på distrokrigen før komma. Alt er lettvint/fint/best med det man er vant med. Debian for de som er vant med det, Slackware for de som liker sånt osv. I bunn og grunn er det Linux, og det er *det* vi i olug må fokusere på - hver for sin smak.

Selv synes jeg Slackware er latterlig enkel å vedlikeholde, men det som du sier - fordi jeg er vant med den..

(diskusjonen burde forlengst blitt flyttet til en news-group.. :)

--
Lars
brannslukker