[Olug-list] desktop distroer (var: Slackware)

Denis denis@startsiden.no
Tue, 1 Oct 2002 13:59:53 +0200

On Tuesday 01 October 2002 12:42, Oystein Svartveit wrote:
> Med fare for å kaste inne brannfakler, hva med skolelinux? Og har noen
> prøvd Lindows? Sistnevnte har jo utnevnt seg selv til
> desktoprevolusjonens Linux-alternativ (eller noe sånt, mine ord)

Lindows har jeg ikke hatt nærkontakt med, men vurderer å teste det ut. Liker
ikke tanken med å "selge" tilgang til gpl software i en "Click catalogue", og
heller ikke at brukeren logges på med root eller root ekvivalent..

Noe av styrken forsvinner jo fra hele Linux på desktop konseptet med Lindows
slik jeg ser det.

--
Denis Braekhus - ABC Startsiden AS
http://www.startsiden.no