[Olug-list] RedHat 8.0

Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net
02 Oct 2002 03:05:00 +0200

P=E5 m=E5 , 30/09/2002 klokka 19:54, skreiv janl@langfeldt.net:

> Jeg finner ikke i farten MRTG grafen for GBIT interfacet, men det er nok=20
> diskb=E5ndbredden som er problemet.  Vi har forresten st=F8tte for apt-rp=
m ogs=E5.

I f=F8lge trafikkgrafen til Uninett p=E5 NIX1 ser trafikken til Uninett ut
til =E5 ha auka rundt 200 Mbit/s i forhold til ein vanleg mandag. Legg ein
s=E5 til litt for trafikk internt i Uninett, UiO og NordUNet, landar ein
nok p=E5 rundt 300 Mbit/s vil eg tru. Ganske imponerande tal ;)=20

Eg har eit arkiv i gang hos meg, det blir nok st=E5ande oppe i ca 14
dagar.=20

apt-rpm:=20
rpm http://217.118.32.43/mirror/apt redhat/8.0/en/i386 os
rpm-src http://217.118.32.43/mirror/apt redhat/8.0/en/i386 os

Freshrpms har sine pakkar oppdatert:=20
rpm http://apt.freshrpms.net redhat/8.0/en/i386 freshrpms
rpm-src http://apt.freshrpms.net redhat/8.0/en/i386 freshrpms

217.118.32.43 er ogs=E5 tilgjengeleg med rsync.=20