[Olug-list] desktop distroer (var: Slackware)

Erik Grinaker erikg@wired-networks.net
01 Oct 2002 18:14:33 +0200

On Tue, 2002-10-01 at 14:41, Dag wrote:

> Her er det et ogs=E5 et annet stort hull I linux markedet.  Det finnes eg=
entlig=20
> ingen bra 3D eller video software for amat=F8rer.  Er du villig til =E5 b=
etale=20

Akkurat n=E5r det gjelder 3D s=E5 har du nok dessverre rett i det, men n=E5=
det gjelder videoredigering s=E5 ble Cinelerra 1.0 lansert for litt siden,
og dette ser mildt sagt interessant ut. Jeg har ikke f=E5tt pr=F8vd det
enn=E5, men det ser meget kraftig ut. Noe usikker p=E5 om det passer for
amat=F8rer, avhengig av din definisjon av amat=F8r. Lisensiert under GPL.

http://heroinewarrior.com/cinelerra.php3

--=20

Erik Grinaker
Freelance UNIX/Linux systems consultant
http://erikg.wired-networks.net

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a
genius to understand the simplicity"

                                         -- Dennis Richie