[Olug-list] desktop distroer (var: Slackware)

Dag dag@animagicnet.no
Wed, 2 Oct 2002 12:28:50 +0000

On Wednesday 02 October 2002 15:43, Per Inge Oestmoen wrote:

> Jeg tror kanskje du misforst=E5r litt her. Det er neppe programmet i se=
> selv som er s=E5 enormt ressurskrevende. Har du fors=F8kt deg p=E5
> videoredigering s=E5 vet du hva som tar minnet.

Minne, ja det kan g=E5 veldig my minne (men man brude kunne klippe sammen=
 10=20
minuter hjemme video med 256 MB uten problemer).  Men Dual AMD 1600 CPU??=
? Vi=20
har en video redigerings station her p=E5 jobben som redigere video helt =
fint=20
med en P2 400.  N=E5r de skriver slike CPU krav s=E5 tror jeg at det er f=
or =E5=20
gjemme veldig d=E5rlig optimatisert kode.

Dag