[Olug-list] Mozilla linjetrøbbel, hvitfarge i OOog fonter

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Thu, 10 Oct 2002 12:48:30 +0200

On Thursday 10 October 2002 12:13, Kenneth Rørvik wrote:

> Slett ikke - Linux er linux :)

Så gikk vi glipp av den krangelen om at "min Linux er bedre enn din."
(Jeg mener ikke selv at den ene er bedre enn den andre, uten muligens
gitt visse kriterier)

> Hm, det ser bra ut hos meg, men det kan jo være at pine er smartere
> enn mozilla-mail. Selv ville jeg testa evolution - som jeg syns har
> blitt en glimrende app etterhvert.

Jo, men forrige versjon av Mozilla fikset dette, og det må da være
noen konfigurasjonsfiler et sted som kan rydde opp i sakene. Er det
noen flere som ser problemet? Her sitter jeg forresten på Kmail.

--

Per Inge Oestmoen, Norway
http://www.coldsiberia.org/