[Olug-list] Mozilla linjetrøbbel, hvitfarge i OO og fonter

Kenneth Rørvik kenneth@argon.no-ip.com
Thu, 10 Oct 2002 12:13:48 +0200 (CEST)

On Thu, 10 Oct 2002, Per Inge Oestmoen wrote:

> I går kjøpte jeg en pappboks med SuSE Linux 8.1, syv CD'er og én DVD
> samt to tykke og innholdsrike bøker til kr. 799 i Akademika på
> Blindern. (Forhåpentligvis mener ikke de svorne Mandrake-tilhengerne
> på listen at jeg dermed har begått en utilgivelig synd.)

Slett ikke - Linux er linux :)

> "Wrap text messages at 70 characters." Dette virker ikke, og
> resultatet er vel ganske godt illustrert i denne meldingen. Hva gjør

Hm, det ser bra ut hos meg, men det kan jo være at pine er smartere enn
mozilla-mail. Selv ville jeg testa evolution - som jeg syns har blitt en
glimrende app etterhvert.

--
mvh, Kenneth Rørvik
Nordbergveien 60 A, 0875 OSLO - Norway