[Olug-list] Reminder: Installfest søndag

Joachim Mæland joachim@profine.net
Sat, 28 Sep 2002 17:00:11 +0200

Thursday 26 September 2002 23:11, skrev Kenneth Rorvik:
> Hepp folkens, søndagen nærmer seg raskt - og jeg benytter anledning=
en til
> å minne om installfesten i bunkeren søndag klokka 15.
>
> Detaljene kjenner dere fra før: Ta med maskin, TP og gjerne en fordel=
er
> til strøm.

Jeg har handlet inn 40 halvlitere og 30 brus... Dersom noen føler at han/hun
er betydelig tørstere enn kalkylen på 2-3 øl i snitt pr. hode, og vedkommende
har noe på lager: Medbrakt er helt OK...

Vel møtt...!
Joachim, (Som kommer til å være litt til og fra, allerede fra klokken 1100.)
--
http://www.profine.net/
http://www.joachim.biz/