[Olug-list] Re: Vurdert røykeforbud under OLUG-samlingene i bunkeren?

Joachim Mæland joachim@profine.net
Fri, 27 Sep 2002 15:31:11 +0200

Friday 27 September 2002 12:54, skrev du :

> Jeg er helt enig, og foreslår med dette for styret at alle samlinger,=
 fom
> søndages installparty, gjøres røykfrie av hensyn til at:
>
> - Vi skal være helt åpne for alle som vil delta; røyking på sam=
linger er
> ikke i tråd med det.

Som ypperste autoritet er jeg en værhane....

Jeg kan ikke garantere at det aldri røykes i lokalene i andre sammenhenger,
men i egenskap av styremedlem stemmer jeg slik: Røykfri Bunker i forbindelse
med møter og andre arrangement....

mvh
Joachim, (Som har ventet på at noe slikt skulle komme)
--
http://www.profine.net/
http://www.joachim.biz/