[Olug-list] Re: Vurdert røykeforbud under OLUG-samlingene i bunkeren?

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Mon, 30 Sep 2002 23:01:51 +0200

Thomas Gramstad wrote:

> Hittil har Olug-arrangementer for mitt vedkommende kollidert med
> andre arrangementer og deadlines.  Men ut fra det jeg nå hører her
> på lista vil ikke Olug bli prioritert fra min side før det kommer
> klar beskjed om at Olug-møtene er røykfrie.

Jeg tror du kan føle deg særdeles trygg i så måte, og nå har det jo
blitt uigjendrivelig fotografisk dokumentert at OLUGs møter ikke
inneholder annen røk enn den som stiger opp fra overbelastede
SCSI-harddisker som roterer med 15 000 rpm.

Pluss selvfølgelig de til tider svært opphetede debattene om hvorvidt
det er SuSE, Mandrake eller Debian som er det eneste saliggjørende å
bruke innen Linux. Men i sistnevnte tilfeller blir det mest ildfullt,
det blir lite røk av det også.

--
Per Inge Oestmoen, Norway
http://www.coldsiberia.org/