[Olug-list] Re: Vurdert røykeforbud under OLUG-samlingene i bunkeren?

Thomas Gramstad Thomas Gramstad <thomas@ifi.uio.no>
Mon, 30 Sep 2002 22:29:57 +0200 (MEST)

On Fri, 27 Sep 2002, Joachim Mæland wrote:

> Når det gjelder røyking i lokalene må jeg nesten presisere at
> bygningen, butikken, har andre brukere på dagtid. Jeg kan ikke
> garantere at våre vedtak og intensjoner resulterer i at det
> aldri røykes i lokalene...

Da blir det jo desto viktigere at iallfall ikke Olug'ere bidrar
til å gjøre lufta (enda) dårligere enn den allerede er...

Hittil har Olug-arrangementer for mitt vedkommende kollidert med
andre arrangementer og deadlines.  Men ut fra det jeg nå hører her
på lista vil ikke Olug bli prioritert fra min side før det kommer
klar beskjed om at Olug-møtene er røykfrie.

Oslo er en stor by med plass til mange mennesker og aktiviteter, og
hvis noen vil lage en "RøykeLinuxklubb" skal ikke jeg hindre dem i
det.  Men der blir ikke jeg med...

                          - Thomas