[Olug-list] Re: Vurdert røykeforbud under OLUG-samlingene i bunkeren?

Joachim Mæland joachim@profine.net
Fri, 27 Sep 2002 19:19:59 +0200

Friday 27 September 2002 19:04, skrev Per Inge Oestmoen:
> Røkning er ukultur.

Siden jeg røyker må jeg få protestere på mobbingen... :-)

Når det gjelder røyking i lokalene må jeg nesten presisere at bygningen,
butikken, har andre brukere på dagtid. Jeg kan ikke garantere at våre vedtak
og intensjoner resulterer i at det aldri røykes i lokalene...

Uansett er planen å montere balansert ventilasjon. Dette vil sørge for at selv
alergikere overlever et besøk.

Joachim, (Som heller jobber med data enn å montere ventilasjon)

--
http://www.profine.net/
http://www.joachim.biz/