[Olug-list] ISDN-oppkoblingsproblemer

Joachim Mæland joachim@profine.net
01 Apr 2003 06:32:33 +0200

On tir, 2003-04-01 at 00:10, Per Inge Oestmoen wrote:

> Men så oppstår spørsmålet hvordan man lager et slikt =
ikon som utløser
> den ønskede funksjonen. Hvordan skal Runar få til det?

Tar en råsjans, siden mdk ikke er min greie*...:

Høyreklikk på panelet, Add to panel, Internett, Modem Lights...

Høyreklikk på appletten, velg Preferences og gjør ønskede valg.

Dette forutsetter at Runar har rettigheter til å starte/stoppe
oppkoblingen som vanlig bruker.

* Har nettopp erstattet RH7.3/8.0 med mdk9.1 på 3 av mine maskiner, er
svært imponert over det meste... Denne muligheten skal være tilgjengelig
i de fleste distroer, såfremt en slik applett er installert..(?)
--
Joachim Mæland <joachim@profine.net>
http://www.profine.net