[Olug-list] oslo børs legger om

Denis Braekhus denis@startsiden.no
Thu, 24 Apr 2003 12:18:26 +0200

Oslo børs har lagt om websidene til et design som er så ustandard og IE
fokusert at sidene ikke lar seg vise i hverken KHTML eller Gecko rendering
motorene.
Har selv sendt en saklig men klart ut negativ mail til info@oslobors.no der
jeg informerer om dette. Se selv [1] og spør deg selv når du sist så like
sluffen og inkompatibel kode.

På min desktop på jobben, en ellers så dugelig Gentoo 1.4 boks er denne siden
ikke lesbar i _noen_ av mine browsere, annet enn IE i CrossoverOffice altså,
men det vil jeg helst ikke bruke.. Dersom noen andre har Linuxbrowsere den
fungerer i er det jo bare å si ifra ! :-)

[1] http://www.oslobors.no/ob/

mvh
--
Denis Braekhus [ +4722808578 | +4748047724 ]
ABC Startsiden AS [ http://www.startsiden.no ]